به امید رفع تکلیف

-اگرانسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند،دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد

به امید رفع تکلیف

-اگرانسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند،دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد

بایگانی
آخرین مطالب

15اردیبهشت-2

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

امروز بطور نامحسوس رفتم خونه ی آقایی. البته چون فردا ممکن بود در حین صحبتای مامان میثمو مامانم لو بره ک من اونجا بودم، من زودترخودمو لو دادم و ی کوچولو این عمل نامحسوس، محسوس شد.امیدوارم درجه ی محسوسیتش در همین سطح بمونه :-D بقول میثم جون، حساس نشو!اما خب دوست ندارم محسوس بشه ;-) یجوریم. ی احساس ناراضیتی از خودم دارم، نمیدونم باز چ دست گلی ب آب دادم ک این حس قشنگو دوست داشتنی بهم دست داده!ی احساس ضعف توی اعتقاداتم میکنم، بعضی وقتا ی حس عطش بهم دست میده اینکه دوست دارم بدونم بخونم. اما چون من دنبالشو نمیگیرم سرکوب میشه بیچاره!خب آقایی هم ک الان پیام داد ک رفت شام. وای از خونتون اومدم چقدر خوابم میومد. سالاد ماکارانی رو ک خوردم همینطور عین این اجسام بی روح افتادم ...بگم دلم الان چی میخواد؟ دوتایی مشهد بودیم. :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(  

  • هوای بارونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی