به امید رفع تکلیف

-اگرانسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند،دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد

به امید رفع تکلیف

-اگرانسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند،دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد

بایگانی
آخرین مطالب

16اردیبهشت

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

هنوز هم وقتی باران می آید...تنم را ب قطرات باران میسپارممی گویند باران رساناست...شاید دست های مرا ب دستان تو برسانندخیلی بارونو دوس دارم، خیلی! الانم دلم بارون میخواست. دیشب با اقایی ک بحث دلتنگی و اینا شد گفتم ک ی سوپرایز دارم براش، البته چندماه دیگه!منظورم این وبلاگ بود. گفتم شاید برات جالب باشه ک بخوای یجورایی خاطرات یا حالا دل نوشته های منو در مورد خودت بخونی.یکم بهترشده ک این وبلاگو ساختم. خب اینطوری همش نمیگم دلم تنگ شده و دوست دارمو...حس میکنم این دوتا کلمه شاید بیشتر نیازه حس بشه تا گفته بشه. اما گاهی مدام دوست دارم بهت بگم، پس اگه یجایی باشه ک بنویسم هم مال من بهترههم مال شما. :-( واقعا خوشحالم ک همسرم تویی و بهت افتخار میکنم. چقدر خوب شد ک بعداز چندماه دوباره اومدی میثم وگرنه من هنوز تو ذهنم دنبال تو بودم.چون دلمو تو برده بودی.همیشه بهم راست بگو میثم جونم، چون تک تک حرفایی ک میزنی رو من باورمیکنم و دست خودم نیست.من قبولت دارم . خداروشکر ک همسفرم توی دنیا تو شدی....خداروشکر.:-)دوست دارم. :-* 

  • هوای بارونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی